Ełk, dnia 14.12.2023r.

  ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2023

 Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:

,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H

 Oferty należy złożyć do 28.12.2023r. do godz. 11 00

Szczegóły zamówienia w załącznikach:

Zapytanie ofertowe.pdfOpis przedmiotu zamówienia.pdf; Umowa.pdf; Formularz cenowy art. spożywcze zał 2A.xlsx; Formularz cenowy mięso Zał 2B.xlsx;

Formularz cenowy warzywa owoce Zał 2C.xlsx; Formularz cenowy Nabiał Zał 2D.xlsx; Formularz cenowy produkty głęboko mrożone i ryby Zał 2E.xlsx;

Formularz cenowy Pieczywo Zał 2F.xlsx; Formularz cenowy Przyprawy 2 G.xlsx; Formularz cenowy jaja Zał 2H.xlsx

_______________________________________________________________________________________

Ełk, dnia 02.01.2024r.

W dniu 28.12.2023r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. W załączniku informacja o ofertach i wynikach ich wyboru.

 Wybór ofert.docx



Ełk, dnia 24.11.2023r

 Zapytanie ofertowe nr KGO.240.4.2023

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:

,,Dostawa  dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”

 Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00

 Szczegóły  w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe.pdf

 Specyfikacja techniczna.pdf

 Oferta.pdf

 Wzór umowy.pdf

___________________________________________________________________________________

Ełk, dnia  06.12.2023r.

 

 Informujemy, że dla zapytania ofertowego -Dostawa  dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem,
nr KGO.240.4.2023  wpłynęły następujące oferty:

 1.     Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa

 2.     Educarium sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz

 3.     Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź

 4.     Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk

Wybrano ofertę nr  1  przedstawioną przez: Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16,  02-013 Warszawa, o wartości : 11 634,00 zł, słownie : jedenaście tysięcy sześćset  trzydzieści cztery złote.


Ełk, dnia 24.11.2023r

 Zapytanie ofertowe nr KGO.240.3.2023

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:

,Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej

 Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00

Zapytanie ofertowe.pdf

 Specyfikacja techniczna.pdf

 Oferta.pdf

  Wzór umowy.pdf

__________________________________________________________________________________________

 

Ełk, dnia  05.12.2023r.

 

 Informujemy, że dla zapytania ofertowego Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej,  nr KGO.240.3.2023  wpłynęły następujące oferty:

 

1.     Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,

 

2.     Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk,

 

Wybrano ofertę nr 2   firmy:  Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk, o wartości : 25 000,00 zł, słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych.

 


Ełk, dnia 16.08.2023r

 Zapytanie ofertowe nr KGO.240.2.2023

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na:

 ,,Dostawę rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeńw Szkole Podstawowej nr 7
z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku

 Termin składania ofert: do 25.08.2023r. do godz. 11.00

 Szczegóły  w załącznikach:

Zapytanie ofertowe

Specyfikacja zał nr 1

Formularz ofertowy zał nr 2

Wzór umowy

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ełk, dnia 28.08.2023r.

 Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru oferty na wykonanie zadania ,,Dostawa rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku

 Protokół z wyboru oferty w załączniku:

Wybór z ofert


Ełk, dnia 07.08.2023r.

  ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.1.2023

 Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:

,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H

 Oferty należy złożyć do 28.08.2023r. do godz. 11 00

Szczegóły zamówienia w załącznikach:

Zapytanie ofertowe KGO.240.1.2023 ; Załącznik Nr 1 - szczegółowy opis zamówienia ; Umowa - wzór ; Załącznik nr 2 A - art spożywcze ; Załącznik nr 2 B - mięsoZałącznik nr 2 C - warzywa owoce ; Załącznik nr 2 D - nabiałZałącznik nr E - ryby ; Załącznik nr 2 F - pieczywoZałącznik nr 2 G - przyprawy ; Załącznik nr 2 H - jaja

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ełk, dnia 29.08.2023r.

 Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.

Szczegóły z wyboru w załączniku:

Protokół z wyboru ofert


Zamówienia publiczne

#TrybData ogłoszeniaTermin składaniaTytułStatus
 
 
 
1nieograniczony17.9.202124.9.2021Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w EłkuArchiwum
2nieograniczony20.9.202128.9.2021Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w EłkuZakończone
Wyświetlone 1-2 z 2 rekordu.

Ełk, dnia 19.12.2022r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.17.2022

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:

,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G

 

Oferty należy złożyć do 28.12.2022 do godz. 11.00

Szczegóły w załącznikach:

Zapytanie ofertowe.pdf

Opis przedmiotu zamówienia.pdf

 Umowa-wzór.pdf

Artykuły spożywcze Zał. A.pdf

Mięso Zał. B.xlsx

Warzywa, owoce, jaja Zał. C.xlsx

 Nabiał Zał. D.xlsx

 Produkty głęboko mrożone+ryby Zał. 2 E.xlsx

 Pieczywo Zał. 2 F.xlsx

 Przyprawy Zał. 2 G.xlsx

________________________________________________________________________________________________

 

Ełk, dnia 29.12.2022r.

 Informujemy, że dnia 28.12.2022 roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.17.2022 na Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku

W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:

 

§  Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano tę ofertę

                §  Na część Mięso wpłynęły oferty:

1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.

19-300 Ełk.

2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.

Bora Komorowskiego 2I.

3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano ofertę  nr 1. przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.

19-300 Ełk.

 O wyborze oferty zadecydowała cena.

§  Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęły oferty:

1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.

2. Hurtownia Owoców i Warzyw ,,Frugo" Grzegorz Hryniewicki, ul. Gdańska 40, 19-300 Ełk

Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.

O wyborze zadecydowała cena.

§  Na część Nabiał wpłynęły oferty:

1.Bakoma  Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki . 

2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.

 

 §  Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

2. NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.

Wybrano ofertę nr 1.

O wyborze oferty zadecydowała cena.

§  Na część Pieczywo wpłynęła oferta:

1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.

Wybrano tę ofertę.

§  Na część Przyprawy wpłynęła oferta:

1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A , 19-300 Ełk.

2.  Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano ofertę nr 1.

O wyborze zadecydowała cena. 

 

 

 

 


Ełk, dnia 08.12.2022r.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.16.2022

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na:  ,,Inwestycja - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami. 

Oferty należy złożyć do 16.12.2022r.  do godz. 10.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe.pdf

 szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf

 Formularz ofertowy.docx

 Wzór umowy.pdf

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ełk, dnia 19.12.2022r.

 

Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.16.2022 wpłynęła jedna oferta spełniająca wymagania formalne:

  1. INSTALATOR Władysław Bałdyga, ul. Gdańska 38A - I piętro, 19-300 Ełk - kwota brutto:60 552,97 PLN

W/w oferta została wybrana do realizacji ,,Inwestycji - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku".

 

 

 


Ełk, dnia 16.11.2022r.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.15.2022

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na:  Wymianę wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami. 

Oferty należy złożyć do 23.11.2022r.  do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 specyfikacja techniczna zał nr 1

 formularz ofertowy

umowa 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ełk, dnia 25.11.2022r.

 

Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.15.2022 wpłynęły dwie oferty.

Są to:

  1. PHU BMS Sp. J., Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn - kwota brutto:32 964,00 PLN
  2. Instalacja Wykadzin Marek Maliński, ul. Słoneczna 4, 12-230 Biała Piska - kwota brutto: 24 799,43 PLN

W związku z tym, że oferta nr 2 zawiera korzystniejszą cenę, na realizację zamówienia wybrano fimę: Instalacja Wykadzin Marek Maliński, ul. Słoneczna 4, 12-230 Biała Piska

 


Ełk, dnia 17.08.2022r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.14.2022

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,

która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:

,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G

 

Oferty należy złożyć do 25.08.2022 do godz. 11.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe.pdf

 opis przedmiotu zamówienia.pdf 

 umowa.pdf

Formularz art. spożywcze zał 2A.xlsx

Formularz Mięso Zał. 2B.xlsx

Formularz Warzywa owoce jaja Zał. 2C.xlsx

 Formularz nabiał Zał 2D.xlsx

Formularz Produkty głęboko mrożone ryby Zał 2E.xlsx

 Formularz Pieczywo Zał 2F.xlsx

 Formularz Przyprawy Zał 2G.xlsx

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ełk, dnia 30.08.2022r.

Informujemy, że dnia 29.08.2022roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.14.2022 na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku. W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:

§  Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko. Wybrano tę ofertę

                §  Na część Mięso wpłynęły oferty:

1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.

19-300 Ełk.

2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.

Bora Komorowskiego 2I.

3.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Oddział Ełk, 19-300 Ełk, Bora Komorowskiego 2I.

 O wyborze oferty zadecydowała cena.

§  Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęła oferta:

1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.

Wybrano tę ofertę

§  Na część Nabiał wpłynęły oferty:

1.Bakoma  Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki . 

2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.

 

 §  Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko.

2.NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.

Wybrano ofertęnr 1. O wyborze oferty zadecydowała cena.

§  Na część Pieczywo wpłynęła oferta:

1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.

Wybrano tę ofertę.

§  Na część Przyprawy wpłynęła oferta:

1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A , 19-300 Ełk.

Wybrano tę ofertę. 

Szczegóły wyboru ofert w załączniku:

Wybór ofert - dostawa artykułów żywnościowych

 


Ełk, dnia 10.05.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.13.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego
wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"

 opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa  pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu  

do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Oferty należy złożyć do  16.05.2022 (poniedziałek) do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa specyfikacja techniczna

Formularz ofertowy

Wzór umowy 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że na zapytanie ofertowe na dostawę do pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego

wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu  wpłynęła jedna oferta:

  1. Delta Optical Sp. z o.o., sp. komandytowa, ul. Piękna 1 Nowe Osiny, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 4 448,40 zł brutto

Na realizację tego zapytania wybrano wyżej wymienioną firmę.


Ełk, dnia 29.04.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.12.2022 „Dostawa wizualizerów"

 opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa  wizualizerów  do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

Zapytanie ofertowe

Szczegółowa specyfikacja techniczna

 formularz ofertowy

 Wzór umowy

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.05.2022r.

Informujemy, ża na dostawę wizualizerów wpłynęła jedna oferta złożona przez:

1.MASZKOMP, Robert Maszkowski, ul. Mickiewicza 42 lok 9,19-300 Ełk, oferowana kwota: 7 800,00 zł brutto

Jako Wykonawcę zamówienia ,,Dostawa wizualizerów" wybrano wyżej wymienionego dostawcę.

 


Ełk, dnia 29.04.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.11.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"

 opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa  pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu  do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa Specyfikacja techniczna

Formularz ofertowy

wzór umowy 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.05.2022r.

Informujemy, że na wyżej wymienione zapytanie nie wpłynęła żadna oferta, wobec tego unieważniamy zapytanie.


Ełk, dnia 29.04.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.10.2022 „Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami"

 opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa Specyfikacja techniczna

Formularz ofertowy

 Wzór umowy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.05.2022r.

Informujemy, że na dostawę robotów edukacyjnych wpłynęły trzy oferty:

  1. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół ,,CEZAS" sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok - 19 434,00 zł brutto.
  2. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46,93-428 Łódź - 16 352,60 zł brutto
  3. KREATOr Przemysław Oszczapiński, ul Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk - 16 400,00 brutto

Wybrano ofertę złożoną przez:

  1. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 

 


Ełk, dnia 29.04.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.9.2022 „Dostawa doposażenia pracowni techniki"

 opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa doposażenia pracowni techniki do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa Specyfikacja techniczna

Formularz ofertowy

Wzór umowy 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.05.2022r.

Informujemy, że na dostawę doposażenia do pracowni techniki wpłynęła jedna oferta:

  1. Strefa Kreatywności Justyna Fus, ul. Raki 247, 37-110 Żołynia - 6 619,82 zł brutto

Jednocześnie informujemy, że wyżej wymieniona oferta została przyjęta do realizacji zamówienia.


21.03.2022r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.8.2022

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych podzielonych na 7 części , która określona jest szczegółowo w dokumencie:

Opis przedmiotu zamówienia

stanowiący załącznik nr 1 oraz w formularzach cenowych –Załączniki: 2A-2G

Oferty należy złożyć do 28.03.2022 do godz. 11.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe.pdf

Opis przedmiotu zamówienia.pdf

 wzór umowy.pdf

Formularz ofertowy artykuły spożywcze

Formularz ofertowy mięso

 Formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja

Formularz ofertowy nabiał

Formularz ofertowy przyprawy

Formularz ofertowy produkty mrożone i ryby

Formularz ofertowy pieczywo 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29.03.2022r.

Wybór ofert do zapytania ofertowego nr KGO.240.8.2022 

 W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty 

Artykuły spożywcze różne:

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko

2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko

Mięso:

1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3 19-300 Ełk

2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk

Warzywa, owoce, jaja:

1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk

Nabiał:

1. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie

2.Bakoma  Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki

3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz ofertę przedstawioną przez: Bakoma  Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki. 

Produkty głęboko mrożone i ryby:

1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko

2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek 

Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.

Pieczywo:

1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo

Przyprawy:

1.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko

2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie

3. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A 19-300 Ełk

Wybrano ofertę przedstawioną przez: Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A, 19-300 Ełk.

 

Ełk, dnia 29.03.2022r.  

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.7.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę  Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia 90 dni od podpisania umowy.

Oferty należy złożyć do 28.02.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zał. nr 1

 Formularz ofertowy zał. nr 2

 Wzór umowy zał. nr 3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

02.03.2022r.

Informujemy, ze na zapytanie ofertowe na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

wpłynęły dwie oferty:

1. X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów.

2. ,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.

 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

02.03.2022r.

Informujemy, że na realizację zapytania ofertowego na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

wybrano ofertę przedstawioną przez:

 ,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk - kwota brutto: 75 300,00 zł.

Oferta złożona przez:  X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów - została odrzucona z przyczyn formalnych.

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2022 „dostawa pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej  wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej  wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego 

do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.

Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Szczegółowa specyfikacja techniczna

 Formularz ofertowy

 Wzór umowy

Informujemy, że na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej  wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego, otrzymaliśmy dwie oferty:

1.  T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.

2. Aology Ewa Kopiec, ul. Przemysłowa 49/2, 38-500 Sanok.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że na realizację dostawy pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej  wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego

wybrano ofertę złożoną przez: 

 T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.cena netto: 31 947,00 PLN, brutto: 39 294,81 PLN


ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.4.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę  Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.

Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Specyfikacja techniczna

 Formularz ofertowy

 Wzór umowy Drukarka 3D

Infromujemy, że na dostawę  Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem otrzymaliśmy jedną ofertę:

1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem

wybrano ofertę złożóną przez:

Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.Cena netto: 61 219,51 PLN, brutto: 75 300 PLN.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W związku z wniesieniem protestu przez jednego z Oferentów odnośnie decyzji Zamawiającego  o wyborze oferty na zadanie

„Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, Zamawiający  postanawia:

 

W celu zapewnienia konkurencyjności i przejrzystości postępowania zadanie: „Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, zostaje unieważnione.

 


ZAPYTANIE OFERTOWE Nr KGO.240.3.2022  Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy"  który szczegółowo opisano w  Specyfikacji technicznej tego zapytania -

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.

Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikch:

Zapytanie ofertowe

 Specyfikacja techniczna

 Formularz ofertowy

 Wzór umowy hafciarka

Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy, otrzymaliśmy jedną ofertę:

1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy

wybrana została oferta złożona przez: 

 Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk. Cena netto: 9 365,85 PLN, brutto: 11 520,00 PLN.


ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2022 „dostawa zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacja lutowniczą  i  stolami warsztatowymi” opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA” 

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą  i  stołami warsztatowymi do  Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.

Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe

 Specyfikacja zestawu

Formularz ofertowy

 Wzór umowy

 

Informujemy, że  na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą  i  stołami warsztatowymi otrzymano następujące oferty:

1. Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk

2. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Poslkiego 38, 19-300 Ełk.

------------------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą  i  stołami warsztatowymi wybranoa została oferta złożona przez:

 Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk, cena netto 31 072,00 PLN, brutto: 38 218,56 PLN.

Oferta wymieniona w poz. nr 2 nie spełniała wymagań formalnych.

 


ARCHIWUM


Ogłoszenie

nabór ofert na:

DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,

CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.

Ogłoszenie o naborze ofert na:

dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej

szczegóły w załącznikach:

zapytanie ofertowe na żywność.pdf 

 opis przedmiotu zamówienia.pdf

 formularz ofertowy mięso.xlsx

formularz ofertowy nabiał.xlsx

 formularz ofertowy pieczywo.xlsx

 formularz ofertowy produkty mrożone i ryby.xlsx

 formularz ofertowy różne produkty spożywcze.xlsx

 formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja.xlsx

 Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące

dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.

 1. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa mięsa, wybrano ofertę

Alba, Sp.J. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk

2.  Na część przedmiotu zamówienia: dostawa nabiału, wybrano oferty

Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz Bakoma Regionalne centrum Dystrybucji, ul. Szkolna 8, 16-400 Suwałki 

3. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa pieczywa, wybrano ofertę

W terminie nie włynęła żadna oferta.

4. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa produktów mrożonych i ryb, wybrano ofertę

Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko 

5. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa różnych produktów spozywczych, wybrano ofertę

Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko 

6. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa warzyw, owoców, jaj, wybrano ofertę

Alwa Hurtownia Owoców Warzyw i Artykułów Spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk



Ogłoszenie o naborze ofert na:

 

DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,

CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI

Szczegóły w załącznikach:

zapytanie ofertowe.pdf 

 specyfikacja techniczna.pdf

wzór umowy.pdf

 formularz ofertowy.docx

 


OGŁOSZENIE O NABORZE OFERT NA:

ZAKUP PIECA KONWEKCYJNO-PAROWEGO WRAZ Z SZAFAMI PRZELOTOWYMI

zapytanie ofertowe.pdf

 wzór umowy.pdf

wzór oferty.doc

zapytanie ofertowe szafy.pdf

 wzór umowy szafy.doc 

 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu pieca konwekcyjno-parowego oraz szaf przelotowych.

 Na zakup pieca konwekcyjno-parowego otrzymaliśmy dwie oferty

1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz

2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A

Wybrano wykonawcę:

H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.

Na zakup szaf przelotowych otrzymaliśmy dwie oferty:

 1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz

2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A

Wybrano wykonawcę:

H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.

 

 


Ogłoszenie o naborze ofert na:

 zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn

szczegóły w załącznikach: 

 zapytanie ofertowe.pdf

 wzór umowy.pdf

 formularz ofertowy.docx

 Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i montażu obieraczki do zieminiaków z separatorem obierzyn.

Otrzymaliśmy jedną ofertę: 

TopGastro Grzegorz Kowalski

ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice

Wybrano wykonawcę

TopGastro Grzegorz Kowalski

ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice

 


Ogłoszenie

nabór ofert na:

dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami

wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych


Ogłoszenie o naborze ofert na:

dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami

wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,

oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy

 

Szczegóły w załącznikach:

 zapytanie ofertowe.pdf

szczegółowa specyfikacja.pdf

formularz ofertowy.docx 

wzór umowy.pdf


 

Ogłoszenie

nabór ofert na:

dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,

oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych


Ogłoszenie o naborze ofert na:

dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z  kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,

oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego

Szczegóły w załącznikach:

 zapytanie ofertowe.pdf

 szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf

 formularz ofertowy.docx

 wzór umowy.pdf


Ogłoszenie

nabór ofert na:

dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych


Ogłoszenie o naborze ofert na:

dostawę drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.

Szczegóły z załącznikach:

Zapytanie drukarka 3 D.pdf

szczegółowa specyfikacja techniczna drukarki 3D zał nr 2.pdf

formularz ofertowy zał nr 2.docx

 wzór umowy zał nr 3.pdf


Ogłoszenie o naborze ofert na dostawę sprzętu do pieca konwekcyjnego:

Pojemników GN 1/1 40 - 10 sztuk

oraz pojemników GN 1/1 60 - 5 sztuk

Szczegóły w załącznikach:

.zapytanie ofertowe sprzęt do pieca.pdf

 specyfikacja sprzętu.pdf

 wzór umowy sprzęt do pieca.pdf

 formularz ofertowy.docx 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu sprzętu do pieca konwekcyjnego.

Otrzymaliśmy jedną ofertę: 

TopGastro Grzegorz Kowalski

ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice

Wybrano wykonawcę:

TopGastro Grzegorz Kowalski

ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice

 


Ogłoszenie

nabór ofert na:

zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn 

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.


Ogłoszenie o naborze ofert na:

 zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn

Szczegóły w załącznikach:

zapytanie oferrtowe.pdf 

specyfikacja obieraczki.pdf

 wzór umowy obieraczka.pdf

 formularz ofertowy obieraczka.docx


Ogłoszenie

nabór ofert na:

DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,

CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI

 

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.


Ogłoszenie o naborze ofert na:

DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,

CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI.

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie.pdf

 specyfikacja zamówienia.pdf

 formularz ofertowy.docx

 wzór umowy.pdf 


Ogłoszenie

nabór ofert na:

dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami

wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.

 


Ogłoszenie o naborze ofert na:

 Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami

wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,

oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy

Szczegóły w załącznikach:

 Zapytanie ofertowe.pdf

szczegółowa specyfikacja.pdf

formularz ofertowy.docx 

wzór umowy.pdf

 


Ogłoszenie

nabór ofert na: 

Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,

oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.

 

 Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych


Ogłoszenie o naborze ofert na:

Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,

oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.

Szczegóły w załącznikach:

zapytanie ofertowe.pdf

specyfikacja techniczna.pdf

 formularz ofertowy.docx

 wzór umowy.pdf


Ogłoszenie

nabór ofert na:

dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem

 

Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.

 


Ogłoszenie o naborze ofert na:

dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.

Szczegóły zamówienia w załącznikach:

Zapytanie ofertowe.pdf

Zał nr 1 szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf

 załącznik nr 2 zapytanie ofertowe.docx

 załącznik nr 3 wzór umowy.pdf


Ogłoszenie o zamówieniu na zakup elementów wyposażenia do bibliotek szkolnych i pedagogicznych

MODYFIKACJA 

OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP

 ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,

W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO

 „NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA  2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3

KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.

 

Wprowadza się zmiany w treści zapytań ofertowych w postaci:

 

W treści zapytania ofertowego na dostawę ksiązek:

,,Kryteria oceny ofert:

1. Ilość pozycji z listy książek  60%

2. Najniższa cena brutto za wszystkie książki 40%"



W treści zapytania ofertowego na dostawę regałów:

,,Kryterium oceny ofert: Cena  40 %, Zgodność z  specyfikacją   60%"

 

W treści zapytania ofertowego na dostawę pacynek:

,,Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%"



W treści zapytania ofertowego o dostawę Kamishibai:

,,Kryterium oceny ofert: cena 100%"

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP

 ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,

W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO

 „NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA  2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3

KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku tel./fax 87 732 60 90 zaprasza do złożenia ofert na wyposażenie do biblioteki szkolnej.

Termin składania ofert do 24.11.2021 r.

1. Przedmiotem zamówienia jest:

•             Zestaw książek do biblioteki szkolnej

•             KAMISHIBAI

•             Pacynki

•             Regały meblowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria wyboru ofert opisano

w załącznikach.

Szczegóły zamówienia

 Zapytanie ofertowe - książki

 Zapytanie ofertowe - regały

 Zapytanie ofertowe - pacynki

 Zapytanie ofertowe Kamishibai

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu elementów wyposażenia bibliotek szkolncyh i pedagogicznych.

1. Do zamówienia na dostawę książek:

Przedsiębiorstwo Hurtowo-Detaliczne"Książnica Polska" Spółka z o. o., Plac Jana Pawła II 2/3,10-959 Olsztyn

2. Do zamówienia na dostawę regałów:

ABEA,  Robert Pierzycki, ul. Stalowa 7, 10-420 Olsztyn

3. Do zamówienia na dostawę pacynek:

Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 

4. Do zamówienia na dostawę KAMISHIBAI:

Wydawnictwo TIBUM, ul. M.Słodowskiej - Curie 43/4, 40-057 Katowice


Projekt „Moja przyszłość – rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”


ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.01.2020 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku

 

Szanowni Państwo

 

Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

 

Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2020.

 

Oferty należy złożyć do 28.02.2020 do godz. 10.00


ZAŁĄCZNIKI:

ZAPYTANIE OFERTOWE

FORMULARZ OFERTOWY

OŚWIADCZENIE

WZÓR UMOWY 

 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.

 

Protokół z wyboru wykonawcy

ARCHIWUM


 ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.08.2019 DOPOSAŻENIE

ZAKUP 33 LAPTOPÓW dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”

 

Szanowni Państwo

 

Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu  NR SP7.261.08.2019 o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.

Zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni komputerowych oraz sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Planowany termin realizacji zamówienia do 31.08.2019

Oferty należy złożyć do 05.08.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

FORMULARZ OFERTOWY

OŚWIADCZENIE

WZÓR UMOWY

OPIS PRZEDMIOTU

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego

 

Powołanie komisji

Protokół z wyboru wykonawcy


ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.07.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW
dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”

 

Szanowni Państwo

 

Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIC do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.

 

Planowany termin realizacji zamówienia do 14.06.2019

Oferty należy złożyć do 30.05.2019

       ZAPYTANIE OFERTOWE

       FORMULARZ OFERTOWY

       OŚWIADCZENIE

       WZÓR UMOWY

       OPIS PRZEDMIOTU

W związku z uwagami które wpłynęły do niniejszego postępowania o następującej treści:

„Dotyczy postępowania SP7.261.07.2019 pn. „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”. W sekcji „Oprogramowanie do zarządzania mobilną pracownią komputerową” – str. 5 i dalsze, przytoczona specyfikacja zawiera błędy.

1.

„Oprogramowanie musi być w polskiej wersji językowej i musi posiadać wsparcie producenta komputera.”

Zamawiający umieszczając taki zapis eliminuje oryginalne oprogramowanie NetSupport School, umożliwiając zaoferowanie jedynie produktu, będącego w istocie tym samym programem występującym pod inną nazwą, sprzedawanego łącznie ze sprzętem przez producenta sprzętu. W ten sposób Zamawiający stosuje niedopuszczalne praktyki ograniczające konkurencję – eliminując oprogramowanie NetSupport School z bez wątpienia skuteczniejszą pomocą techniczną producenta oprogramowania jednocześnie promuje sprzęt określonego producenta w pozostałych częściach postępowania.

„Nie jest dopuszczalna sytuacja, w której zamawiający opisuje przedmiot zamówienia, ograniczając w istotny sposób konkurencję, podczas gdy inny niż opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania tegoż zamówienia pozwoliłby mu uzyskać ten sam efekt, a jednocześnie większa ilość wykonawców uzyskałaby dostęp do zamówienia (por. wyrok KIO z 11 grudnia 2017 r., sygn. akt KIO 2478/17).”

https://uclp.com.pl/czyny-nieuczciwej-konkurencji-zamowieniach-publicznych/1.

2.

„ZARZĄDZANIE URZĄDZENIAMI

* Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”

Powyższy zapis był zawsze niezgodny z rzeczywistością – producent, przed laty tłumacząc stronę internetową, omyłkowo zawarł tę funkcję programu NetSupport Protect na liście funkcji NetSupport School. I taka specyfikacja z błędem pokutuje w Polsce od lat.

Wnioskuję, w związku z powyższym, o dokonanie następujących zmian:

- usunięcie zapisu „musi posiadać wsparcie producenta komputera”

- usunięcie ze specyfikacji oprogramowania zdania „Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”

 

Zamawiający modyfikuje Załącznik nr 2 tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia: 3.06.2019r.

       OPIS PRZEDMIOTU

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego SP7.261.07.2019

 

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.

Otrzymaliśmy odpowiedz od 3 firm:

1. T-Matic Ełk SYSTEMY KOMPUTEROWE - liczba uzyskanych punktów 90

2. Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93

3. KOMSERWIS Sp. z o.o. 15-044 Białystok, ul. Piasta 16 - nie złożyła oferty

 

Za najkorzystniejsza ofertę uznano Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93

Zamawiający dokonał oceny ofert pod kontem wymogów określonych w zapytaniu, stwierdzając, iż oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i jest ofertą najkorzystniejszą pod względem kryterium oceny z zapytania ofertowego.

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte

Unieważniono postępowanie


ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.06.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW

dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”

Szanowni Państwo

Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Planowany termin realizacji zamówienia do 21.05.2019

Oferty należy złożyć do 09.05.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

FORMULARZ OFERTOWY

OŚWIADCZENIE

WZÓR UMOWY

OPIS PRZEDMIOTU

 

Nierozstrzygnięte - Postępowanie zostało unieważnione z powodu wady prawnej, którą obarczone było niniejsze zapytanie.

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.05.2019 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”

Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2019

Oferty należy złożyć do 04.04.2019

ZAŁĄCZNIKI:

       ZAPYTANIE OFERTOWE

       FORMULARZ OFERTOWY

       OŚWIADCZENIE

       WZÓR UMOWY

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego

 

      Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.

 

       Protokół z wyboru wykonawcy

  


 ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.03.2019 NA DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ  - DOPOSAŻENIE 4 PRACOWNI: GEOGRAFICZNEJ, FIZYCZNEJ, CHEMICZNEJ, BIOLOGICZNEJ

Szanowni Państwo

 

      Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup pomocy dydaktycznych -do realizacji zajęć i doposażenia 4 pracowni: geograficznej, fizycznej, chemicznej, biologicznej; dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizowanych w ramach projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020

Termin realizacji zamówienia 28.02.2019

Oferty należy złożyć do 15.02.2019

ZAŁĄCZNIKI:

ZAPYTANIE OFERTOWE

FORMULARZ OFERTOWY

OŚWIADCZENIE

WZÓR UMOWY

FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

W dniu 13.02.2019 r. ZAŁĄCZNIKI ZOSTAŁY POPRAWIONE ZE WZGLĘDU NA BŁĘDNIE NADANY NR ZAPYTANIA  (NR WEWNĘTRZNY) TREŚĆ ZAPYTANIA NIE ULEGŁA ZMIANIE.

 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego

 

      Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku  zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące dostawy doposażenia pracowni szkolnych: geograficznej, fizycznej: chemicznej, biologicznej w pomoce dydaktyczne na potrzeby szkoły w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020

Powołanie komisji

Protokół z wyboru wykonawcy

Zawiadomienie o wyborze oferty


ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.04.2019 na DOPOSAŻENIE Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i NARZĘDZIA (IT) do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”

Szanowni Państwo

 

      Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na  3 komputery przenośne - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku

Termin realizacji zamówienia do 02.04.2019

Oferty należy złożyć do 27.03.2019

ZAŁĄCZNIKI:

ZAPYTANIE OFERTOWE

OPIS PRZEDMIOTU

WZÓR UMOWY

FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY