Ełk, dnia 16.08.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2024
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 26.08.2024r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach w zakładce: Zamówienia publiczne
/na stronie BIP szkoły
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 27.08.2024r
W dniu 26.08.2024r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. Informacja o wyborze ofert jest zamieszcona w załączniku w zakładce: Zamówienia publiczne na stronie BIP szkoły.
Ełk, dnia 09.05.2024r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.1.2024
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Termin składania ofert: do 20.05.2024r. do godz. 14.00
Szczegóły na stronie BIP szkoły w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
____________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 15.05.2024
Na maila szkoły wpłynęło zapytanie odnośnie kwestii związanych z realizacją zapytania ofertowego, a mianowicie:
1. Parkiet na sali jest po zalaniu, występują zaczernienia i wybrzuszenia. Czy Zamawiający zakłada wymianę części parkietu?
2. W podłodze zamontowane są metalowe odciągi do drążka, wystające nad podłogę przez co zagrażają bezpieczeństwu. Odciągi te nie są używane. Czy Zamawiający przewiduje demontaż odciągów i naprawę podłogi w tych miejscach?
3. Na sali, pola boisk do siatkówki oraz pola karne do piłki ręcznej są wybarwiane. Czy Zamawiający zakłada wykonanie wybarwień?
4. Na boisku do siatkówki w kole środkowym i poza nim jest wymalowane logo. Czy Zamawiający zakłada odtworzenie logo?
Oto odpowiedzi na zadane pytania:
1. Nie zakładamy wymiany parkietu.
2. Nie przewidujemy demontażu odciągów.
3. Tak, chcemy wykonania odbarwień i zastosowanie kolorów takie, jakie są teraz.
4. Tak, chcemy aby było tam logo naszej szkoły i dopuszczamy zmianę na logo takie, jakie jest na ścianie naszej szkoły na budynku B.
Zdjęcie logo w tym załączniku:
______________________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 21.05.2024r.
Wybór oferty na realizację zamówienia publicznego w ramach zapytania ofertowego: ,,Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.”
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
1. Usługi Remontowo-Budowlane „ROMARK” Marek Rochmiński, ul. Ostródzka 144E, 03-289 Warszawa
2.Parkiecik Salon Podłóg Jacek Laskowski, ul. Wojska Polskiego 89/U.1.1,
19-300 Ełk
3. MT Błażej Kasprzak, ul. Buska 23/16, 15-864 Białystok:
4. Firma >>BUD SPORT<< Budownictwo Sportowe Wojciech Pałejko, ul. Spółdzielcza 75, 11-001 Dywity
5. WONDER&WONDER, ul. Jana Pawła II 43A lok 37B, 01-008 Warszawa
Oferta nr 1 spełnia wszystkie wymogi wskazane w zapytaniu ofertowym jak również jest najkorzystniejsza cenowo: 72 570,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych brutto)
Ełk, dnia 14.12.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.12.2023r. do godz. 11 00
Szczegóły na stronie BIP szkoły w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
______________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 02.01.2024r.
W dniu 28.12.2023r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. Informacja o ofertach i wynikach ich wyboru dostępna w załączniku w zakładce:
Zamówienia publiczne
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.4.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,,Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
Szczegóły w zakładce: Zamówienia publiczne.
_____________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 06.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego -Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem,
nr KGO.240.4.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
2. Educarium sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz
3. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
4. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, o wartości : 11 634,00 zł, słownie : jedenaście tysięcy sześćset trzydzieści cztery złote.
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.3.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
Szczegóły w zakładce: Zamówienia publiczne.
__________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 05.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego - Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej, nr KGO.240.3.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,
2. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk,
Wybrano ofertę nr 2 firmy: Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk, o wartości : 25 000,00 zł, słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
Ełk, dnia 16.08.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.2.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na:
Dostawę rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7
z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Termin składania ofert: do 25.08.2023r. do godz. 11.00
Szczegóły na stronie BIP szkoły w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Ełk, dnia 28.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru oferty na wykonanie zadania ,,Dostawa rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Protokół z wyboru oferty na stronie BIP szkoły w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Ełk, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.1.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.08.2023r. do godz. 1100
Szczegóły zamówienia w załącznikach, udostępnionych w zakładce:
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
na stronie BIP Szkoły.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 29.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r dokonano wyboru ofert na Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Szczegóły zamieszczono w zakładce:
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
na stronie BIP Szkoły.
Ełk, dnia 02.08.2023r.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku ogłasza nabór na stanowisko :
- główny księgowy
Szczegóły z załączniku:
ogłoszenie o naborze na stanowisko główny księgowy SP 7 w Ełku
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 06.09.2023r.
Dnia 28.08.2023r. dokonano wyboru kandydanta na stanowisko - główny księgowy
w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, wybrano panią Kingę Krukowską
Ełk, dnia 19.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.17.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 28.12.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach udostępnionych w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE na stronie BIP Szkoły.
___________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 29.12.2022 r.
Informujemy, że dokonano wyboru ofert na Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
Szczegóły na stronie BIP szkoły w zakładce: Zamówienia publiczne
Ełk, dnia 08.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.16.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: ,,Inwestycja - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami.
Oferty należy złożyć do 16.12.2022r. do godz. 10.00
Szczegóły zapytania dostępne w zakładce: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 16.11.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.15.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Wymianę wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
Szczegóły zapytania udostępniono w zakładce Zamówienia publiczne szkoły.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 25.11.2022r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.15.2022 wpłynęły dwie oferty.
Są to:
W związku z tym, że oferta nr 2 zawiera korzystniejszą cenę, na realizację zamówienia wybrano fimę: Instalacja Wykadzin Marek Maliński, ul. Słoneczna 4, 12-230 Biała Piska
Ełk, dnia 17.08.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.14.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 25.08.2022 do godz. 11.00
Szczegóły na stronie BIP szkoły w zakładce: Zamówienia publiczne.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 30.08.2022r.
Informujemy, że dnia 29.08.2022roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.14.2022 na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Szczegóły znajdują się na stronie BIP szkoły w zakłądce: zamówienia publiczne.
29.04.2022r.
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na:
1. Dostawę doposażenia pracowni technicznej. Zapytanie ofertowe nr KGO.240.9.2022
2. Dostawę robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami. Zapytanie ofertowe nr KGO.240.10.2022
3. Dostawę pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu. Zapytanie ofertowe nr KGO.240.11.2022
4. Dostawę wizualizerów. Zapytanie ofertowe nr KGO.240.12.2022
Wszystkie wyżej wymienione dostawy zostały oipisane w dokumentach ,, Szczegółowa Specyfikacja techniczna"
Oferty na w/w dostawy należy złożyć do 06.05.2022r. do godz. 12.00
Szczegóły w zakładce: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
----------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że roztrzygnięto zwyżej wymienione zapytania ofertowe.
Szczegóły w zakładce: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
21.03.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.8.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych podzielonych na 7 części , która określona jest szczegółowo w dokumencie:
Opis przedmiotu zamówienia
stanowiący załącznik nr 1 oraz w formularzach cenowych –Załączniki: 2A-2G
Oferty należy złożyć do 28.03.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.03.2022r.
Informujemy, że na zapytanie ofertowe nr KGO.240.8.2022 dokonano wyboru ofert dnia 28.03.2022r.
Szczegóły umieszczono w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE szkoły.
16.02.2022r.
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na:
Dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Oferty należy złożyć do 28.02.2022 do godz. 12.00
Szczegóły na stronie szkoły BIP - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
------------------------------------------------------------------------------------------------
02.03.2022Rr.
Informujemy, że rozstrzygnięto zapytanie ofertowe na Dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem
Szczegóły na stronie szkoły BIP - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na:
do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły na stronie szkoły BIP - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że otrzymaliśmy oferty na dostawy wymienionych wyżej sprzętów. Informacje szczegółowe na stronie szkoły BIP w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że dokonano wyboru ofert na dostawę w/w . Informacje szczegółowe dostępne są na srtonie szkoły BIP w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
__________________________________________________________________________
W związku z wniesieniem protestu przez jednego z Oferentów odnośnie decyzji Zamawiającego o wyborze oferty na zadanie „Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, Zamawiający postanawia:
W celu zapewnienia konkurencyjności i przejrzystości postępowania zadanie: „Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, zostaje unieważnione.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły z załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna drukarki 3D zał nr 2.pdf
formularz ofertowy zał nr 2.docx
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę:
Pojemników GN 1/1 40 - 10 sztuk oraz pojemników GN 1/1 60 - 5 sztuk
Szczegóły w załącznikach:
zapytanie ofertowe sprzęt do pieca.pdf
wzór umowy sprzęt do pieca.pdf
Ogłoszenie o naborze ofert na:
zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn
Szczegóły w załącznikach:
formularz ofertowy obieraczka.docx
Ogłoszenie o naborze ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI.
Szczegóły w załącznikach:
nabór ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie
nabór ofert na:
Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
nabór ofert na:
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna drukarki 3D zał nr 2.pdf
formularz ofertowy zał nr 2.docx
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
Pieca konwekcyjno-parowego z podstawą oraz szafek przelotowych
do stołówki szkolnej
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Ogłasza nabór ofert na:
Zakup pieca konwekcyjnego z podstawą oraz szafek przelotowych do stołówki szkolnej
zapytanie ofertowe piec konwekcyjny.pdf
Zapytanie ofertowe szafy kuchnia.pdf
wzór oferty piec konwekcyjny.doc
wzór oferty szafy przelotowe.doc
wzór umowy szafy przelotowe.pdf
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
Regałów Bibliotecznych
w ramach programu wieloletniego
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025” – Priorytet 3
Kierunek interwencji 3.2.
INFORMACJA O OFERTACH I ICH WYBORZE
DOTYCZĄCYCH
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
Informacja o wyborze ofert.pdf
Unieważna się zapytanie ofertowe na:
dostawę regałów i mebli bibliotecznych
w ramach zamówienia:
NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
z powodu niewystarczających środków fifnansowych.
MODYFIKACJA
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.
Wprowadza się zmiany w treści zapytań ofertowych w postaci:
W treści zapytania ofertowego na dostawę ksiązek:
,,Kryteria oceny ofert:
1. Ilość pozycji z listy książek 60%
2. Najniższa cena brutto za wszystkie książki 40%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę regałów:
,,Kryterium oceny ofert: Cena 40 %, Zgodność ze specyfikacją 60%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę pacynek:
,,Kryterium wyboru ofert :: najniższa cena 100%"
W treści zapytania ofertowego o dostawę Kamishibai:
,,Kryterium oceny ofert: cena 100%"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
elementów wyposażenia do bibliotek szkolnych i pedagogicznych,
w ramach programu wieloletniego
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025”– Priorytet 3
Kierunek interwencji 3.2.
Ogłoszenie o zamówieniu-szczegóły
zapytanie ofertowe - zakup książek
zapytanie ofertowe- regały biblioteczne
zapytanie ofertowe - Kamishibai
Informacja o wyborze oferty na wynajem lokalu na prowadzenie sklepiku szkolnego w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi
Wynik naboru ofert na wynajem lokalu w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku na prowadzenie sklepiku szkolnego
OGŁOSZENIE O NABORZE OFERT NA WYNAJEM LOKALU z przeznaczeniem na sklepik szkolny