Ełk, dnia 12.12.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.3.2024
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na:
Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1,
oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 20.12.2024r. do godz. 11 00
OFERTA POWINNA BYĆ ZŁOŻONA W ZAKLEJONEJ KOPERCIE Z NAPISEM:
,,OFERTA NA DOSTAWĘ ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI"
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Formularz cenowy art. spożywcze Zał nr 2A.xlsx
Formularz cenowy Mięso Zał nr 2B.xlsx
Formularz cenowy Warzywa owoce Zał nr 2C.xlsx
Formularz cenowy Nabiał Zał nr 2D.xlsx
Formularz cenowy Produkty głęboko mrożone i rybyZał nr 2E.xlsx
Formularz cenowy Pieczywo Zał nr 2F.xlsx
Formularz cenowy Przyprawy Zał nr 2G.xlsx
Formularz cenowy Jaja Zał nr 2H.xlsx
Ełk, dnia 16.08.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2024
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 26.08.2024r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Formularz Warzywa i owoce.xlsx
Formularz Produkty głęboko mrożone i ryby.xlsx
____________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 27.08.2024r
W dniu 26.08.2024r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. W załączniku informacja o ofertach i wynikach ich wyboru.
Ełk, dnia 09.05.2024r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.1.2024
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Termin składania ofert: do 20.05.2024r. do godz. 14.00
____________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 15.05.2024
Na maila szkoły wpłynęło zapytanie odnośnie kwestii związanych z realizacją zapytania ofertowego, a mianowicie:
1. Parkiet na sali jest po zalaniu, występują zaczernienia i wybrzuszenia. Czy Zamawiający zakłada wymianę części parkietu?
2. W podłodze zamontowane są metalowe odciągi do drążka, wystające nad podłogę przez co zagrażają bezpieczeństwu. Odciągi te nie są używane. Czy Zamawiający przewiduje demontaż odciągów i naprawę podłogi w tych miejscach?
3. Na sali, pola boisk do siatkówki oraz pola karne do piłki ręcznej są wybarwiane. Czy Zamawiający zakłada wykonanie wybarwień?
4. Na boisku do siatkówki w kole środkowym i poza nim jest wymalowane logo. Czy Zamawiający zakłada odtworzenie logo?
Oto odpowiedzi na zadane pytania:
1. Nie zakładamy wymiany parkietu.
2. Nie przewidujemy demontażu odciągów.
3. Tak, chcemy wykonania odbarwień i zastosowanie kolorów takie, jakie są teraz.
4. Tak, chcemy aby było tam logo naszej szkoły i dopuszczamy zmianę na logo takie, jakie jest na ścianie naszej szkoły na budynku B.
Zdjęcie logo w tym załączniku:
______________________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 21.05.2024r.
Wybór oferty na realizację zamówienia publicznego w ramach zapytania ofertowego: ,,Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.”
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
1. Usługi Remontowo-Budowlane „ROMARK” Marek Rochmiński, ul. Ostródzka 144E, 03-289 Warszawa
2.Parkiecik Salon Podłóg Jacek Laskowski, ul. Wojska Polskiego 89/U.1.1,
19-300 Ełk
3. MT Błażej Kasprzak, ul. Buska 23/16, 15-864 Białystok:
4. Firma >>BUD SPORT<< Budownictwo Sportowe Wojciech Pałejko, ul. Spółdzielcza 75, 11-001 Dywity
5. WONDER&WONDER, ul. Jana Pawła II 43A lok 37B, 01-008 Warszawa
Oferta nr 1 spełnia wszystkie wymogi wskazane w zapytaniu ofertowym jak również jest najkorzystniejsza cenowo: 72 570,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych brutto)
Ełk, dnia 14.12.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.12.2023r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zapytanie ofertowe.pdf; Opis przedmiotu zamówienia.pdf; Umowa.pdf; Formularz cenowy art. spożywcze zał 2A.xlsx; Formularz cenowy mięso Zał 2B.xlsx;
Formularz cenowy warzywa owoce Zał 2C.xlsx; Formularz cenowy Nabiał Zał 2D.xlsx; Formularz cenowy produkty głęboko mrożone i ryby Zał 2E.xlsx;
Formularz cenowy Pieczywo Zał 2F.xlsx; Formularz cenowy Przyprawy 2 G.xlsx; Formularz cenowy jaja Zał 2H.xlsx
_______________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 02.01.2024r.
W dniu 28.12.2023r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. W załączniku informacja o ofertach i wynikach ich wyboru.
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.4.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,,Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
Szczegóły w załącznikach:
___________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 06.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego -Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem,
nr KGO.240.4.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
2. Educarium sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz
3. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
4. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, o wartości : 11 634,00 zł, słownie : jedenaście tysięcy sześćset trzydzieści cztery złote.
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.3.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
__________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 05.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego - Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej, nr KGO.240.3.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,
2. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk,
Wybrano ofertę nr 2 firmy: Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk, o wartości : 25 000,00 zł, słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
Ełk, dnia 16.08.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.2.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na:
,,Dostawę rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeńw Szkole Podstawowej nr 7
z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Termin składania ofert: do 25.08.2023r. do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 28.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru oferty na wykonanie zadania ,,Dostawa rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Protokół z wyboru oferty w załączniku:
Ełk, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.1.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.08.2023r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zapytanie ofertowe KGO.240.1.2023 ; Załącznik Nr 1 - szczegółowy opis zamówienia ; Umowa - wzór ; Załącznik nr 2 A - art spożywcze ; Załącznik nr 2 B - mięso ; Załącznik nr 2 C - warzywa owoce ; Załącznik nr 2 D - nabiał ; Załącznik nr E - ryby ; Załącznik nr 2 F - pieczywo ; Załącznik nr 2 G - przyprawy ; Załącznik nr 2 H - jaja
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 29.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Szczegóły z wyboru w załączniku:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Status: W trakcie
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Miejsce składania ofert:https://miniportal.uzp.gov.pl/
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 2021/BZP 00185854/01
Termin składania ofert / wniosków: 28.09.2021 09:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 28.09.2021 11:00
Ogłoszono dnia: 20.09.2021 10:00 przez Grażyna
Wielkość pliku 158,67 KB
Wielkość pliku 883,38 KB
Podmiot udostępniający informację: | Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku | ||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyla informację: | Grażyna | Data wytworzenia informacji: | 20.09.2021 10:00 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Sadowska | Data wprowadzenia do BIP: | 27.09.2021 10:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Grażyna Sadowska | Data udostępnienia informacji: | 27.09.2021 10:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Grażyna Sadowska | Data ostatniej zmiany: | 27.09.2021 12:26 |
Artykuł był wyświetlony: | 10 raz(y) |
Ełk, dnia 19.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.17.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 28.12.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Warzywa, owoce, jaja Zał. C.xlsx
Produkty głęboko mrożone+ryby Zał. 2 E.xlsx
________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 29.12.2022r.
Informujemy, że dnia 28.12.2022 roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.17.2022 na Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
§ Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano tę ofertę
§ Na część Mięso wpłynęły oferty:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.
Bora Komorowskiego 2I.
3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 1. przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęły oferty:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
2. Hurtownia Owoców i Warzyw ,,Frugo" Grzegorz Hryniewicki, ul. Gdańska 40, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
O wyborze zadecydowała cena.
§ Na część Nabiał wpłynęły oferty:
1.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki .
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.
§ Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
2. NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.
Wybrano ofertę nr 1.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Pieczywo wpłynęła oferta:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.
Wybrano tę ofertę.
§ Na część Przyprawy wpłynęła oferta:
1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A , 19-300 Ełk.
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 1.
O wyborze zadecydowała cena.
Ełk, dnia 08.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.16.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: ,,Inwestycja - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami.
Oferty należy złożyć do 16.12.2022r. do godz. 10.00
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 19.12.2022r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.16.2022 wpłynęła jedna oferta spełniająca wymagania formalne:
W/w oferta została wybrana do realizacji ,,Inwestycji - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku".
Ełk, dnia 16.11.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.15.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Wymianę wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami.
Oferty należy złożyć do 23.11.2022r. do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
specyfikacja techniczna zał nr 1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 25.11.2022r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.15.2022 wpłynęły dwie oferty.
Są to:
W związku z tym, że oferta nr 2 zawiera korzystniejszą cenę, na realizację zamówienia wybrano fimę: Instalacja Wykadzin Marek Maliński, ul. Słoneczna 4, 12-230 Biała Piska
Ełk, dnia 17.08.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.14.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 25.08.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
opis przedmiotu zamówienia.pdf
Formularz art. spożywcze zał 2A.xlsx
Formularz Warzywa owoce jaja Zał. 2C.xlsx
Formularz Produkty głęboko mrożone ryby Zał 2E.xlsx
Formularz Pieczywo Zał 2F.xlsx
Formularz Przyprawy Zał 2G.xlsx
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 30.08.2022r.
Informujemy, że dnia 29.08.2022roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.14.2022 na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku. W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
§ Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko. Wybrano tę ofertę
§ Na część Mięso wpłynęły oferty:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.
Bora Komorowskiego 2I.
3.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Oddział Ełk, 19-300 Ełk, Bora Komorowskiego 2I.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęła oferta:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
Wybrano tę ofertę
§ Na część Nabiał wpłynęły oferty:
1.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki .
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.
§ Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko.
2.NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.
Wybrano ofertęnr 1. O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Pieczywo wpłynęła oferta:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.
Wybrano tę ofertę.
§ Na część Przyprawy wpłynęła oferta:
1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A , 19-300 Ełk.
Wybrano tę ofertę.
Szczegóły wyboru ofert w załączniku:
Wybór ofert - dostawa artykułów żywnościowych
Ełk, dnia 10.05.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.13.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego
wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu
do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 16.05.2022 (poniedziałek) do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na zapytanie ofertowe na dostawę do pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego
wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu wpłynęła jedna oferta:
Na realizację tego zapytania wybrano wyżej wymienioną firmę.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.12.2022 „Dostawa wizualizerów"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa wizualizerów do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, ża na dostawę wizualizerów wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1.MASZKOMP, Robert Maszkowski, ul. Mickiewicza 42 lok 9,19-300 Ełk, oferowana kwota: 7 800,00 zł brutto
Jako Wykonawcę zamówienia ,,Dostawa wizualizerów" wybrano wyżej wymienionego dostawcę.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.11.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na wyżej wymienione zapytanie nie wpłynęła żadna oferta, wobec tego unieważniamy zapytanie.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.10.2022 „Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na dostawę robotów edukacyjnych wpłynęły trzy oferty:
Wybrano ofertę złożoną przez:
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.9.2022 „Dostawa doposażenia pracowni techniki"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa doposażenia pracowni techniki do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na dostawę doposażenia do pracowni techniki wpłynęła jedna oferta:
Jednocześnie informujemy, że wyżej wymieniona oferta została przyjęta do realizacji zamówienia.
21.03.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.8.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych podzielonych na 7 części , która określona jest szczegółowo w dokumencie:
Opis przedmiotu zamówienia
stanowiący załącznik nr 1 oraz w formularzach cenowych –Załączniki: 2A-2G
Oferty należy złożyć do 28.03.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Formularz ofertowy artykuły spożywcze
Formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja
Formularz ofertowy produkty mrożone i ryby
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.03.2022r.
Wybór ofert do zapytania ofertowego nr KGO.240.8.2022
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty
Artykuły spożywcze różne:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Mięso:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3 19-300 Ełk
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk
Warzywa, owoce, jaja:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Nabiał:
1. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie
2.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki
3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz ofertę przedstawioną przez: Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki.
Produkty głęboko mrożone i ryby:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek
Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Pieczywo:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo
Przyprawy:
1.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie
3. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A 19-300 Ełk
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A, 19-300 Ełk.
Ełk, dnia 29.03.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.7.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 90 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 28.02.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zał. nr 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
02.03.2022r.
Informujemy, ze na zapytanie ofertowe na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
wpłynęły dwie oferty:
1. X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów.
2. ,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.03.2022r.
Informujemy, że na realizację zapytania ofertowego na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
wybrano ofertę przedstawioną przez:
,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk - kwota brutto: 75 300,00 zł.
Oferta złożona przez: X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów - została odrzucona z przyczyn formalnych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2022 „dostawa pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
Informujemy, że na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego, otrzymaliśmy dwie oferty:
1. T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.
2. Aology Ewa Kopiec, ul. Przemysłowa 49/2, 38-500 Sanok.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na realizację dostawy pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
wybrano ofertę złożoną przez:
T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.cena netto: 31 947,00 PLN, brutto: 39 294,81 PLN
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.4.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Infromujemy, że na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem otrzymaliśmy jedną ofertę:
1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem
wybrano ofertę złożóną przez:
Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.Cena netto: 61 219,51 PLN, brutto: 75 300 PLN.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W związku z wniesieniem protestu przez jednego z Oferentów odnośnie decyzji Zamawiającego o wyborze oferty na zadanie
„Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, Zamawiający postanawia:
W celu zapewnienia konkurencyjności i przejrzystości postępowania zadanie: „Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, zostaje unieważnione.
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr KGO.240.3.2022 Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy" który szczegółowo opisano w Specyfikacji technicznej tego zapytania -
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikch:
Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy, otrzymaliśmy jedną ofertę:
1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy
wybrana została oferta złożona przez:
Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk. Cena netto: 9 365,85 PLN, brutto: 11 520,00 PLN.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2022 „dostawa zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacja lutowniczą i stolami warsztatowymi” opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Informujemy, że na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi otrzymano następujące oferty:
1. Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk
2. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Poslkiego 38, 19-300 Ełk.
------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi wybranoa została oferta złożona przez:
Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk, cena netto 31 072,00 PLN, brutto: 38 218,56 PLN.
Oferta wymieniona w poz. nr 2 nie spełniała wymagań formalnych.
nabór ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
szczegóły w załącznikach:
zapytanie ofertowe na żywność.pdf
opis przedmiotu zamówienia.pdf
formularz ofertowy nabiał.xlsx
formularz ofertowy pieczywo.xlsx
formularz ofertowy produkty mrożone i ryby.xlsx
formularz ofertowy różne produkty spożywcze.xlsx
formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja.xlsx
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące
dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.
1. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa mięsa, wybrano ofertę:
Alba, Sp.J. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk
2. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa nabiału, wybrano oferty:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz Bakoma Regionalne centrum Dystrybucji, ul. Szkolna 8, 16-400 Suwałki
3. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa pieczywa, wybrano ofertę:
W terminie nie włynęła żadna oferta.
4. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa produktów mrożonych i ryb, wybrano ofertę:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
5. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa różnych produktów spozywczych, wybrano ofertę:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
6. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa warzyw, owoców, jaj, wybrano ofertę:
Alwa Hurtownia Owoców Warzyw i Artykułów Spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Ogłoszenie o naborze ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Szczegóły w załącznikach:
OGŁOSZENIE O NABORZE OFERT NA:
ZAKUP PIECA KONWEKCYJNO-PAROWEGO WRAZ Z SZAFAMI PRZELOTOWYMI
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu pieca konwekcyjno-parowego oraz szaf przelotowych.
Na zakup pieca konwekcyjno-parowego otrzymaliśmy dwie oferty:
1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz
2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A
Wybrano wykonawcę:
H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.
Na zakup szaf przelotowych otrzymaliśmy dwie oferty:
1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz
2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A
Wybrano wykonawcę:
H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
szczegóły w załącznikach:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i montażu obieraczki do zieminiaków z separatorem obierzyn.
Otrzymaliśmy jedną ofertę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
Wybrano wykonawcę
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
nabór ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie
nabór ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
nabór ofert na:
dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły z załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna drukarki 3D zał nr 2.pdf
formularz ofertowy zał nr 2.docx
Ogłoszenie o naborze ofert na dostawę sprzętu do pieca konwekcyjnego:
Pojemników GN 1/1 40 - 10 sztuk
oraz pojemników GN 1/1 60 - 5 sztuk
Szczegóły w załącznikach:
.zapytanie ofertowe sprzęt do pieca.pdf
wzór umowy sprzęt do pieca.pdf
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu sprzętu do pieca konwekcyjnego.
Otrzymaliśmy jedną ofertę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
Wybrano wykonawcę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
nabór ofert na:
zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn
Szczegóły w załącznikach:
formularz ofertowy obieraczka.docx
nabór ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI.
Szczegóły w załącznikach:
nabór ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie
nabór ofert na:
Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.
Szczegóły w załącznikach:
nabór ofert na:
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zał nr 1 szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
załącznik nr 2 zapytanie ofertowe.docx
MODYFIKACJA
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.
Wprowadza się zmiany w treści zapytań ofertowych w postaci:
W treści zapytania ofertowego na dostawę ksiązek:
,,Kryteria oceny ofert:
1. Ilość pozycji z listy książek 60%
2. Najniższa cena brutto za wszystkie książki 40%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę regałów:
,,Kryterium oceny ofert: Cena 40 %, Zgodność z specyfikacją 60%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę pacynek:
,,Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%"
W treści zapytania ofertowego o dostawę Kamishibai:
,,Kryterium oceny ofert: cena 100%"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku tel./fax 87 732 60 90 zaprasza do złożenia ofert na wyposażenie do biblioteki szkolnej.
Termin składania ofert do 24.11.2021 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
• Zestaw książek do biblioteki szkolnej
• KAMISHIBAI
• Pacynki
• Regały meblowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria wyboru ofert opisano
w załącznikach.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu elementów wyposażenia bibliotek szkolncyh i pedagogicznych.
1. Do zamówienia na dostawę książek:
Przedsiębiorstwo Hurtowo-Detaliczne"Książnica Polska" Spółka z o. o., Plac Jana Pawła II 2/3,10-959 Olsztyn
2. Do zamówienia na dostawę regałów:
ABEA, Robert Pierzycki, ul. Stalowa 7, 10-420 Olsztyn
3. Do zamówienia na dostawę pacynek:
Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
4. Do zamówienia na dostawę KAMISHIBAI:
Wydawnictwo TIBUM, ul. M.Słodowskiej - Curie 43/4, 40-057 Katowice
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.01.2020 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2020.
Oferty należy złożyć do 28.02.2020 do godz. 10.00
ZAŁĄCZNIKI:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.08.2019 DOPOSAŻENIE
ZAKUP 33 LAPTOPÓW dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu NR SP7.261.08.2019 o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni komputerowych oraz sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Planowany termin realizacji zamówienia do 31.08.2019
Oferty należy złożyć do 05.08.2019
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.07.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW
dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIC do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Planowany termin realizacji zamówienia do 14.06.2019
Oferty należy złożyć do 30.05.2019
W związku z uwagami które wpłynęły do niniejszego postępowania o następującej treści:
„Dotyczy postępowania SP7.261.07.2019 pn. „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”. W sekcji „Oprogramowanie do zarządzania mobilną pracownią komputerową” – str. 5 i dalsze, przytoczona specyfikacja zawiera błędy.
1.
„Oprogramowanie musi być w polskiej wersji językowej i musi posiadać wsparcie producenta komputera.”
Zamawiający umieszczając taki zapis eliminuje oryginalne oprogramowanie NetSupport School, umożliwiając zaoferowanie jedynie produktu, będącego w istocie tym samym programem występującym pod inną nazwą, sprzedawanego łącznie ze sprzętem przez producenta sprzętu. W ten sposób Zamawiający stosuje niedopuszczalne praktyki ograniczające konkurencję – eliminując oprogramowanie NetSupport School z bez wątpienia skuteczniejszą pomocą techniczną producenta oprogramowania jednocześnie promuje sprzęt określonego producenta w pozostałych częściach postępowania.
„Nie jest dopuszczalna sytuacja, w której zamawiający opisuje przedmiot zamówienia, ograniczając w istotny sposób konkurencję, podczas gdy inny niż opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania tegoż zamówienia pozwoliłby mu uzyskać ten sam efekt, a jednocześnie większa ilość wykonawców uzyskałaby dostęp do zamówienia (por. wyrok KIO z 11 grudnia 2017 r., sygn. akt KIO 2478/17).”
https://uclp.com.pl/czyny-nieuczciwej-konkurencji-zamowieniach-publicznych/1.
2.
„ZARZĄDZANIE URZĄDZENIAMI
…
* Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”
Powyższy zapis był zawsze niezgodny z rzeczywistością – producent, przed laty tłumacząc stronę internetową, omyłkowo zawarł tę funkcję programu NetSupport Protect na liście funkcji NetSupport School. I taka specyfikacja z błędem pokutuje w Polsce od lat.
Wnioskuję, w związku z powyższym, o dokonanie następujących zmian:
- usunięcie zapisu „musi posiadać wsparcie producenta komputera”
- usunięcie ze specyfikacji oprogramowania zdania „Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”
Zamawiający modyfikuje Załącznik nr 2 tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia: 3.06.2019r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego SP7.261.07.2019
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Otrzymaliśmy odpowiedz od 3 firm:
1. T-Matic Ełk SYSTEMY KOMPUTEROWE - liczba uzyskanych punktów 90
2. Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93
3. KOMSERWIS Sp. z o.o. 15-044 Białystok, ul. Piasta 16 - nie złożyła oferty
Za najkorzystniejsza ofertę uznano Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93
Zamawiający dokonał oceny ofert pod kontem wymogów określonych w zapytaniu, stwierdzając, iż oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i jest ofertą najkorzystniejszą pod względem kryterium oceny z zapytania ofertowego.
Informacja o wybranym wykonawcy
Nierozstrzygnięte
Unieważniono postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.06.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW
dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Planowany termin realizacji zamówienia do 21.05.2019
Oferty należy złożyć do 09.05.2019
Nierozstrzygnięte - Postępowanie zostało unieważnione z powodu wady prawnej, którą obarczone było niniejsze zapytanie.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.05.2019 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2019
Oferty należy złożyć do 04.04.2019
ZAŁĄCZNIKI:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.03.2019 NA DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ - DOPOSAŻENIE 4 PRACOWNI: GEOGRAFICZNEJ, FIZYCZNEJ, CHEMICZNEJ, BIOLOGICZNEJ
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup pomocy dydaktycznych -do realizacji zajęć i doposażenia 4 pracowni: geograficznej, fizycznej, chemicznej, biologicznej; dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizowanych w ramach projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
Termin realizacji zamówienia 28.02.2019
Oferty należy złożyć do 15.02.2019
ZAŁĄCZNIKI:
FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA
W dniu 13.02.2019 r. ZAŁĄCZNIKI ZOSTAŁY POPRAWIONE ZE WZGLĘDU NA BŁĘDNIE NADANY NR ZAPYTANIA (NR WEWNĘTRZNY) TREŚĆ ZAPYTANIA NIE ULEGŁA ZMIANIE.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące dostawy doposażenia pracowni szkolnych: geograficznej, fizycznej: chemicznej, biologicznej w pomoce dydaktyczne na potrzeby szkoły w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
Zawiadomienie o wyborze oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.04.2019 na DOPOSAŻENIE Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i NARZĘDZIA (IT) do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na 3 komputery przenośne - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia do 02.04.2019
Oferty należy złożyć do 27.03.2019
ZAŁĄCZNIKI:
FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA