Ełk, dnia 16.08.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2024
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 26.08.2024r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Formularz Warzywa i owoce.xlsx
Formularz Produkty głęboko mrożone i ryby.xlsx
____________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 27.08.2024r
W dniu 26.08.2024r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. W załączniku informacja o ofertach i wynikach ich wyboru.
Ełk, dnia 09.05.2024r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.1.2024
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Termin składania ofert: do 20.05.2024r. do godz. 14.00
____________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 15.05.2024
Na maila szkoły wpłynęło zapytanie odnośnie kwestii związanych z realizacją zapytania ofertowego, a mianowicie:
1. Parkiet na sali jest po zalaniu, występują zaczernienia i wybrzuszenia. Czy Zamawiający zakłada wymianę części parkietu?
2. W podłodze zamontowane są metalowe odciągi do drążka, wystające nad podłogę przez co zagrażają bezpieczeństwu. Odciągi te nie są używane. Czy Zamawiający przewiduje demontaż odciągów i naprawę podłogi w tych miejscach?
3. Na sali, pola boisk do siatkówki oraz pola karne do piłki ręcznej są wybarwiane. Czy Zamawiający zakłada wykonanie wybarwień?
4. Na boisku do siatkówki w kole środkowym i poza nim jest wymalowane logo. Czy Zamawiający zakłada odtworzenie logo?
Oto odpowiedzi na zadane pytania:
1. Nie zakładamy wymiany parkietu.
2. Nie przewidujemy demontażu odciągów.
3. Tak, chcemy wykonania odbarwień i zastosowanie kolorów takie, jakie są teraz.
4. Tak, chcemy aby było tam logo naszej szkoły i dopuszczamy zmianę na logo takie, jakie jest na ścianie naszej szkoły na budynku B.
Zdjęcie logo w tym załączniku:
______________________________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 21.05.2024r.
Wybór oferty na realizację zamówienia publicznego w ramach zapytania ofertowego: ,,Renowacja parkietu w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.”
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
1. Usługi Remontowo-Budowlane „ROMARK” Marek Rochmiński, ul. Ostródzka 144E, 03-289 Warszawa
2.Parkiecik Salon Podłóg Jacek Laskowski, ul. Wojska Polskiego 89/U.1.1,
19-300 Ełk
3. MT Błażej Kasprzak, ul. Buska 23/16, 15-864 Białystok:
4. Firma >>BUD SPORT<< Budownictwo Sportowe Wojciech Pałejko, ul. Spółdzielcza 75, 11-001 Dywity
5. WONDER&WONDER, ul. Jana Pawła II 43A lok 37B, 01-008 Warszawa
Oferta nr 1 spełnia wszystkie wymogi wskazane w zapytaniu ofertowym jak również jest najkorzystniejsza cenowo: 72 570,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych brutto)
Ełk, dnia 14.12.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.12.2023r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zapytanie ofertowe.pdf; Opis przedmiotu zamówienia.pdf; Umowa.pdf; Formularz cenowy art. spożywcze zał 2A.xlsx; Formularz cenowy mięso Zał 2B.xlsx;
Formularz cenowy warzywa owoce Zał 2C.xlsx; Formularz cenowy Nabiał Zał 2D.xlsx; Formularz cenowy produkty głęboko mrożone i ryby Zał 2E.xlsx;
Formularz cenowy Pieczywo Zał 2F.xlsx; Formularz cenowy Przyprawy 2 G.xlsx; Formularz cenowy jaja Zał 2H.xlsx
_______________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 02.01.2024r.
W dniu 28.12.2023r. dokonano otwarcia i wyboru ofert. W załączniku informacja o ofertach i wynikach ich wyboru.
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.4.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,,Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
Szczegóły w załącznikach:
___________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 06.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego -Dostawa dwóch monitorów interaktywnych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem,
nr KGO.240.4.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
2. Educarium sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz
3. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
4. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, o wartości : 11 634,00 zł, słownie : jedenaście tysięcy sześćset trzydzieści cztery złote.
Ełk, dnia 24.11.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.3.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej”
Termin składania ofert: do 01.12.2023r. do godz. 9.00
__________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 05.12.2023r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego - Instalacja, uruchomienie, dostawa pracowni językowej, nr KGO.240.3.2023 wpłynęły następujące oferty:
1. Moje Bambino sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź,
2. Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk,
Wybrano ofertę nr 2 firmy: Mitel, Michał Szorc, ul. Suwalska 69A, 19-300 Ełk, o wartości : 25 000,00 zł, słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
Ełk, dnia 16.08.2023r
Zapytanie ofertowe nr KGO.240.2.2023
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zaprasza do składania ofert na:
,,Dostawę rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeńw Szkole Podstawowej nr 7
z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Termin składania ofert: do 25.08.2023r. do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 28.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru oferty na wykonanie zadania ,,Dostawa rolet okiennych wraz z montażem do pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Protokół z wyboru oferty w załączniku:
Ełk, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.1.2023
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 8 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2H
Oferty należy złożyć do 28.08.2023r. do godz. 11 00
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zapytanie ofertowe KGO.240.1.2023 ; Załącznik Nr 1 - szczegółowy opis zamówienia ; Umowa - wzór ; Załącznik nr 2 A - art spożywcze ; Załącznik nr 2 B - mięso ; Załącznik nr 2 C - warzywa owoce ; Załącznik nr 2 D - nabiał ; Załącznik nr E - ryby ; Załącznik nr 2 F - pieczywo ; Załącznik nr 2 G - przyprawy ; Załącznik nr 2 H - jaja
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 29.08.2023r.
Dnia 28 sierpnia 2023r. dokonano wyboru ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
Szczegóły z wyboru w załączniku:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Status: Zakończone
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Miejsce składania ofert:https://miniportal.uzp.gov.pl/
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 2021/BZP 00185854/01
Termin składania ofert / wniosków: 28.09.2021 09:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 28.09.2021 11:00
Ogłoszono dnia: 20.09.2021 10:00 przez Grażyna
Wielkość pliku 158,67 KB
Wielkość pliku 883,38 KB
Wielkość pliku 280,93 KB
Wielkość pliku 327,01 KB
Podmiot udostępniający informację: | Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku | ||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyla informację: | Grażyna | Data wytworzenia informacji: | 20.09.2021 10:00 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Sadowska | Data wprowadzenia do BIP: | 27.09.2021 10:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Grażyna Sadowska | Data udostępnienia informacji: | 27.09.2021 10:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Grażyna Sadowska | Data ostatniej zmiany: | 15.10.2021 13:51 |
Artykuł był wyświetlony: | 1224 raz(y) |
Ełk, dnia 19.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.17.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 28.12.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Warzywa, owoce, jaja Zał. C.xlsx
Produkty głęboko mrożone+ryby Zał. 2 E.xlsx
________________________________________________________________________________________________
Ełk, dnia 29.12.2022r.
Informujemy, że dnia 28.12.2022 roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.17.2022 na Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku.
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
§ Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano tę ofertę
§ Na część Mięso wpłynęły oferty:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.
Bora Komorowskiego 2I.
3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 1. przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęły oferty:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
2. Hurtownia Owoców i Warzyw ,,Frugo" Grzegorz Hryniewicki, ul. Gdańska 40, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę nr 1 przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
O wyborze zadecydowała cena.
§ Na część Nabiał wpłynęły oferty:
1.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki .
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.
§ Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
2. NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.
Wybrano ofertę nr 1.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Pieczywo wpłynęła oferta:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.
Wybrano tę ofertę.
§ Na część Przyprawy wpłynęła oferta:
1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A , 19-300 Ełk.
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 1.
O wyborze zadecydowała cena.
Ełk, dnia 08.12.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.16.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: ,,Inwestycja - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami.
Oferty należy złożyć do 16.12.2022r. do godz. 10.00
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 19.12.2022r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.16.2022 wpłynęła jedna oferta spełniająca wymagania formalne:
W/w oferta została wybrana do realizacji ,,Inwestycji - wymiana oświetlenia na boisku Orlik oraz w sali gimanstycznej Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku".
Ełk, dnia 16.11.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.15.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na: Wymianę wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która określona jest szczegółowo w dokumencie: ,,szczegółowa specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 1 oraz dołączonymi dokumentami.
Oferty należy złożyć do 23.11.2022r. do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
specyfikacja techniczna zał nr 1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 25.11.2022r.
Informujemy, że dla zapytania ofertowego nr KGO.240.15.2022 wpłynęły dwie oferty.
Są to:
W związku z tym, że oferta nr 2 zawiera korzystniejszą cenę, na realizację zamówienia wybrano fimę: Instalacja Wykadzin Marek Maliński, ul. Słoneczna 4, 12-230 Biała Piska
Ełk, dnia 17.08.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.14.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku,
która podzielona jest na 7 części, a określona szczegółowo w dokumencie:
,,Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 1, oraz w formularzach cenowych: załączniki od 2A do 2G
Oferty należy złożyć do 25.08.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
opis przedmiotu zamówienia.pdf
Formularz art. spożywcze zał 2A.xlsx
Formularz Warzywa owoce jaja Zał. 2C.xlsx
Formularz Produkty głęboko mrożone ryby Zał 2E.xlsx
Formularz Pieczywo Zał 2F.xlsx
Formularz Przyprawy Zał 2G.xlsx
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ełk, dnia 30.08.2022r.
Informujemy, że dnia 29.08.2022roku rozstrzygnięto zapytanie ofertowe nr KGO.240.14.2022 na dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku. W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty:
§ Na część Artykuły spożywcze różne wpłynęła jedna oferta.
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J,. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko. Wybrano tę ofertę
§ Na część Mięso wpłynęły oferty:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4. ul. Łukasiewicza 3.
19-300 Ełk.
2. Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Oddział Ełk, 19-300 Ełk, ul.
Bora Komorowskiego 2I.
3.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Dantex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Oddział Ełk, 19-300 Ełk, Bora Komorowskiego 2I.
O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Warzywa, owoce, jaja wpłynęła oferta:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk.
Wybrano tę ofertę
§ Na część Nabiał wpłynęły oferty:
1.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki .
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Wybrano ofertę nr 2. a na dostawę serków i jogurtów wybrano ofertę nr 1.
§ Na część Produkty głęboko mrożone i ryby wpłynęły oferty:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko.
2.NEPTUN Włodzimierz Grochulski, 15-694 Fasty, ul. Szosa Knyszyńska 17 , lok. 127-128.
Wybrano ofertęnr 1. O wyborze oferty zadecydowała cena.
§ Na część Pieczywo wpłynęła oferta:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo.
Wybrano tę ofertę.
§ Na część Przyprawy wpłynęła oferta:
1. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A , 19-300 Ełk.
Wybrano tę ofertę.
Szczegóły wyboru ofert w załączniku:
Wybór ofert - dostawa artykułów żywnościowych
Ełk, dnia 10.05.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.13.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego
wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu
do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 16.05.2022 (poniedziałek) do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na zapytanie ofertowe na dostawę do pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego
wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu wpłynęła jedna oferta:
Na realizację tego zapytania wybrano wyżej wymienioną firmę.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.12.2022 „Dostawa wizualizerów"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa wizualizerów do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, ża na dostawę wizualizerów wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1.MASZKOMP, Robert Maszkowski, ul. Mickiewicza 42 lok 9,19-300 Ełk, oferowana kwota: 7 800,00 zł brutto
Jako Wykonawcę zamówienia ,,Dostawa wizualizerów" wybrano wyżej wymienionego dostawcę.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.11.2022 „Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomicznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa pracowni fizycznej złożonej z teleskopu astronomocznego wraz z akcesoriami i kamery mikroskopowej do obiektywu teleskopu do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na wyżej wymienione zapytanie nie wpłynęła żadna oferta, wobec tego unieważniamy zapytanie.
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.10.2022 „Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na dostawę robotów edukacyjnych wpłynęły trzy oferty:
Wybrano ofertę złożoną przez:
Ełk, dnia 29.04.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.9.2022 „Dostawa doposażenia pracowni techniki"
opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawa doposażenia pracowni techniki do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Oferty należy złożyć do 06.05.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja techniczna
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.05.2022r.
Informujemy, że na dostawę doposażenia do pracowni techniki wpłynęła jedna oferta:
Jednocześnie informujemy, że wyżej wymieniona oferta została przyjęta do realizacji zamówienia.
21.03.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.8.2022
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia ofert na dostawę artykułów spożywczych podzielonych na 7 części , która określona jest szczegółowo w dokumencie:
Opis przedmiotu zamówienia
stanowiący załącznik nr 1 oraz w formularzach cenowych –Załączniki: 2A-2G
Oferty należy złożyć do 28.03.2022 do godz. 11.00
Szczegóły w załącznikach:
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Formularz ofertowy artykuły spożywcze
Formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja
Formularz ofertowy produkty mrożone i ryby
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.03.2022r.
Wybór ofert do zapytania ofertowego nr KGO.240.8.2022
W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego uzyskano następujące oferty
Artykuły spożywcze różne:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Mięso:
1. Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3 19-300 Ełk
2. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alba, sp.j. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4 ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk
Warzywa, owoce, jaja:
1. Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Alwa Hurtownia owoców warzyw i artykułów spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Nabiał:
1. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie
2.Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki
3. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J., ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz ofertę przedstawioną przez: Bakoma Regionalne Centrum Dystrybucji Ul. Szkolna 8, 16–400 Suwałki.
Produkty głęboko mrożone i ryby:
1. Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Il-Kas Ilnicki Kasperek
Sp.J. ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko.
Pieczywo:
1. Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Skrodzcy Piekarnia Cukiernia Konopki Sp. Jawna, Konopki 9, 19-200 Grajewo
Przyprawy:
1.Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp.J. ul. Moniuszki13 11-500 Giżycko
2. Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko ul. Szpitalna 24 18-200 Wysokie Mazowieckie
3. Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego72A 19-300 Ełk
Wybrano ofertę przedstawioną przez: Przyprawy i Technologia Mięsa Dariusz Rosołowski, ul. Wojska Polskiego 72A, 19-300 Ełk.
Ełk, dnia 29.03.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.7.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 90 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 28.02.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zał. nr 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
02.03.2022r.
Informujemy, ze na zapytanie ofertowe na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
wpłynęły dwie oferty:
1. X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów.
2. ,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.03.2022r.
Informujemy, że na realizację zapytania ofertowego na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
wybrano ofertę przedstawioną przez:
,,Kreator", ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk - kwota brutto: 75 300,00 zł.
Oferta złożona przez: X3D, sp. z o.o., ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów - została odrzucona z przyczyn formalnych.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.5.2022 „dostawa pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Szczegółowa specyfikacja techniczna
Informujemy, że na dostawę pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego, otrzymaliśmy dwie oferty:
1. T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.
2. Aology Ewa Kopiec, ul. Przemysłowa 49/2, 38-500 Sanok.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na realizację dostawy pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
wybrano ofertę złożoną przez:
T-matic Ełk, sp. z o.o, ul. Wawelska 22H, 19-300 Ełk.cena netto: 31 947,00 PLN, brutto: 39 294,81 PLN
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.4.2022 „dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Infromujemy, że na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem otrzymaliśmy jedną ofertę:
1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem
wybrano ofertę złożóną przez:
Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.Cena netto: 61 219,51 PLN, brutto: 75 300 PLN.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W związku z wniesieniem protestu przez jednego z Oferentów odnośnie decyzji Zamawiającego o wyborze oferty na zadanie
„Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, Zamawiający postanawia:
W celu zapewnienia konkurencyjności i przejrzystości postępowania zadanie: „Dostawa Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem”, zostaje unieważnione.
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr KGO.240.3.2022 Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy" który szczegółowo opisano w Specyfikacji technicznej tego zapytania -
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikch:
Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy, otrzymaliśmy jedną ofertę:
1. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem, deski do prasowania i żelazka oraz opiekaczy
wybrana została oferta złożona przez:
Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Polskiego 38, 19-300 Ełk. Cena netto: 9 365,85 PLN, brutto: 11 520,00 PLN.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR KGO.240.2.2022 „dostawa zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacja lutowniczą i stolami warsztatowymi” opisana szczegółowo w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi do Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy.
Oferty należy złożyć do 31.01.2022 do godz. 12.00
Szczegóły w załącznikach:
Informujemy, że na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi otrzymano następujące oferty:
1. Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk
2. Firma Handlowo-Usługowa KREATOR, ul. Wojska Poslkiego 38, 19-300 Ełk.
------------------------------------------------------------------------------------------
Informujemy, że na dostawę Zestawu konstrukcyjnego z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami oraz stacją lutowniczą i stołami warsztatowymi wybranoa została oferta złożona przez:
Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59b/15, 80-215 Gdańsk, cena netto 31 072,00 PLN, brutto: 38 218,56 PLN.
Oferta wymieniona w poz. nr 2 nie spełniała wymagań formalnych.
nabór ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
szczegóły w załącznikach:
zapytanie ofertowe na żywność.pdf
opis przedmiotu zamówienia.pdf
formularz ofertowy nabiał.xlsx
formularz ofertowy pieczywo.xlsx
formularz ofertowy produkty mrożone i ryby.xlsx
formularz ofertowy różne produkty spożywcze.xlsx
formularz ofertowy warzywa, owoce, jaja.xlsx
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące
dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.
1. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa mięsa, wybrano ofertę:
Alba, Sp.J. Podlaskie Centrum Mięsne Żuraw i Gryko, filia 4, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk
2. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa nabiału, wybrano oferty:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko, oraz Bakoma Regionalne centrum Dystrybucji, ul. Szkolna 8, 16-400 Suwałki
3. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa pieczywa, wybrano ofertę:
W terminie nie włynęła żadna oferta.
4. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa produktów mrożonych i ryb, wybrano ofertę:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
5. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa różnych produktów spozywczych, wybrano ofertę:
Il-Kas Ilnicki Kasperek Sp. j.,ul. Moniuszki 13, 11-500 Giżycko
6. Na część przedmiotu zamówienia: dostawa warzyw, owoców, jaj, wybrano ofertę:
Alwa Hurtownia Owoców Warzyw i Artykułów Spożywczych, ul. Sikorskiego19, 19-300 Ełk
Ogłoszenie o naborze ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Szczegóły w załącznikach:
OGŁOSZENIE O NABORZE OFERT NA:
ZAKUP PIECA KONWEKCYJNO-PAROWEGO WRAZ Z SZAFAMI PRZELOTOWYMI
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu pieca konwekcyjno-parowego oraz szaf przelotowych.
Na zakup pieca konwekcyjno-parowego otrzymaliśmy dwie oferty:
1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz
2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A
Wybrano wykonawcę:
H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.
Na zakup szaf przelotowych otrzymaliśmy dwie oferty:
1. H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz
2. MIG Import - Eksport Głowacki, spółka jawna, 15-620 Białystok, Ul. Elewatorska 29A
Wybrano wykonawcę:
H.E.I.U MASA Marcin Śliżewski, Barczewo 94 M, 16-070 Choroszcz - 100% pkt kryterium oceny oferty.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
szczegóły w załącznikach:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i montażu obieraczki do zieminiaków z separatorem obierzyn.
Otrzymaliśmy jedną ofertę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
Wybrano wykonawcę
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
nabór ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie
nabór ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego
Szczegóły w załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
nabór ofert na:
dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Ogłoszenie o naborze ofert na:
dostawę drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły z załącznikach:
szczegółowa specyfikacja techniczna drukarki 3D zał nr 2.pdf
formularz ofertowy zał nr 2.docx
Ogłoszenie o naborze ofert na dostawę sprzętu do pieca konwekcyjnego:
Pojemników GN 1/1 40 - 10 sztuk
oraz pojemników GN 1/1 60 - 5 sztuk
Szczegóły w załącznikach:
.zapytanie ofertowe sprzęt do pieca.pdf
wzór umowy sprzęt do pieca.pdf
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu sprzętu do pieca konwekcyjnego.
Otrzymaliśmy jedną ofertę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
Wybrano wykonawcę:
TopGastro Grzegorz Kowalski
ul.Krucza 19, 55-200 Marcinkowice
nabór ofert na:
zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
zakup i montaż obieraczki do ziemniaków z separatorem obierzyn
Szczegóły w załącznikach:
formularz ofertowy obieraczka.docx
nabór ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Ogłoszenie o naborze ofert na:
DOSTAWA ZESTAWU KONSTRUKCYJNEGO Z MIKROKONTROLEREM,
CZUJNIKAMI I AKCESORIAMI ORAZ STACJI LUTOWNICZEJ I STOŁAMI WARSZTATOWYMI.
Szczegóły w załącznikach:
nabór ofert na:
dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem oraz deski do prasowania, żelazka i opekaczy.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
Dostawa Hafciarki i zestawu do pracowni robótek ręcznych z akcesoriami
wraz z ich konfiguracją,montażem i uruchomieniem,
oraz deski do prasowania, żelazka i opiekaczy
Szczegóły w załącznikach:
Ogłoszenie
nabór ofert na:
Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych
Dostawę do pracowni multimedialnej złożonej z kamery przenośnej cyfrowej wraz z akcesoriami, statywu z akcesoriami,
oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofonu, gimbala, aparatu fotograficznego z akcesoriami i miksera analogowego.
Szczegóły w załącznikach:
nabór ofert na:
Nierozstrzygnięto z przyczyn formalnych.
dostawę Drukarki 3D z akcesoriami wraz z ich konfiguracją, montażem i uruchomieniem.
Szczegóły zamówienia w załącznikach:
Zał nr 1 szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf
załącznik nr 2 zapytanie ofertowe.docx
MODYFIKACJA
OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.
Wprowadza się zmiany w treści zapytań ofertowych w postaci:
W treści zapytania ofertowego na dostawę ksiązek:
,,Kryteria oceny ofert:
1. Ilość pozycji z listy książek 60%
2. Najniższa cena brutto za wszystkie książki 40%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę regałów:
,,Kryterium oceny ofert: Cena 40 %, Zgodność z specyfikacją 60%"
W treści zapytania ofertowego na dostawę pacynek:
,,Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%"
W treści zapytania ofertowego o dostawę Kamishibai:
,,Kryterium oceny ofert: cena 100%"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAKUP
ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEK SZKOLNYCH I PEDAGOGICZNYCH,
W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO
„NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0. NA LATA 2021-2025” – PRIORYTET 3
KIERUNEK INTERWENCJI 3.2.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku tel./fax 87 732 60 90 zaprasza do złożenia ofert na wyposażenie do biblioteki szkolnej.
Termin składania ofert do 24.11.2021 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
• Zestaw książek do biblioteki szkolnej
• KAMISHIBAI
• Pacynki
• Regały meblowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz kryteria wyboru ofert opisano
w załącznikach.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu elementów wyposażenia bibliotek szkolncyh i pedagogicznych.
1. Do zamówienia na dostawę książek:
Przedsiębiorstwo Hurtowo-Detaliczne"Książnica Polska" Spółka z o. o., Plac Jana Pawła II 2/3,10-959 Olsztyn
2. Do zamówienia na dostawę regałów:
ABEA, Robert Pierzycki, ul. Stalowa 7, 10-420 Olsztyn
3. Do zamówienia na dostawę pacynek:
Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
4. Do zamówienia na dostawę KAMISHIBAI:
Wydawnictwo TIBUM, ul. M.Słodowskiej - Curie 43/4, 40-057 Katowice
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.01.2020 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2020.
Oferty należy złożyć do 28.02.2020 do godz. 10.00
ZAŁĄCZNIKI:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.08.2019 DOPOSAŻENIE
ZAKUP 33 LAPTOPÓW dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu NR SP7.261.08.2019 o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni komputerowych oraz sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Planowany termin realizacji zamówienia do 31.08.2019
Oferty należy złożyć do 05.08.2019
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.07.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW
dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na doposażenie Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIC do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Planowany termin realizacji zamówienia do 14.06.2019
Oferty należy złożyć do 30.05.2019
W związku z uwagami które wpłynęły do niniejszego postępowania o następującej treści:
„Dotyczy postępowania SP7.261.07.2019 pn. „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”. W sekcji „Oprogramowanie do zarządzania mobilną pracownią komputerową” – str. 5 i dalsze, przytoczona specyfikacja zawiera błędy.
1.
„Oprogramowanie musi być w polskiej wersji językowej i musi posiadać wsparcie producenta komputera.”
Zamawiający umieszczając taki zapis eliminuje oryginalne oprogramowanie NetSupport School, umożliwiając zaoferowanie jedynie produktu, będącego w istocie tym samym programem występującym pod inną nazwą, sprzedawanego łącznie ze sprzętem przez producenta sprzętu. W ten sposób Zamawiający stosuje niedopuszczalne praktyki ograniczające konkurencję – eliminując oprogramowanie NetSupport School z bez wątpienia skuteczniejszą pomocą techniczną producenta oprogramowania jednocześnie promuje sprzęt określonego producenta w pozostałych częściach postępowania.
„Nie jest dopuszczalna sytuacja, w której zamawiający opisuje przedmiot zamówienia, ograniczając w istotny sposób konkurencję, podczas gdy inny niż opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania tegoż zamówienia pozwoliłby mu uzyskać ten sam efekt, a jednocześnie większa ilość wykonawców uzyskałaby dostęp do zamówienia (por. wyrok KIO z 11 grudnia 2017 r., sygn. akt KIO 2478/17).”
https://uclp.com.pl/czyny-nieuczciwej-konkurencji-zamowieniach-publicznych/1.
2.
„ZARZĄDZANIE URZĄDZENIAMI
…
* Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”
Powyższy zapis był zawsze niezgodny z rzeczywistością – producent, przed laty tłumacząc stronę internetową, omyłkowo zawarł tę funkcję programu NetSupport Protect na liście funkcji NetSupport School. I taka specyfikacja z błędem pokutuje w Polsce od lat.
Wnioskuję, w związku z powyższym, o dokonanie następujących zmian:
- usunięcie zapisu „musi posiadać wsparcie producenta komputera”
- usunięcie ze specyfikacji oprogramowania zdania „Zapobieganie tworzeniu nowych połączeń sieciowych.”
Zamawiający modyfikuje Załącznik nr 2 tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia: 3.06.2019r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego SP7.261.07.2019
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące zakupu 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
Otrzymaliśmy odpowiedz od 3 firm:
1. T-Matic Ełk SYSTEMY KOMPUTEROWE - liczba uzyskanych punktów 90
2. Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93
3. KOMSERWIS Sp. z o.o. 15-044 Białystok, ul. Piasta 16 - nie złożyła oferty
Za najkorzystniejsza ofertę uznano Media - Pol ul. Motycka 11 Warszawa - liczba uzyskanych punktów 93
Zamawiający dokonał oceny ofert pod kontem wymogów określonych w zapytaniu, stwierdzając, iż oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i jest ofertą najkorzystniejszą pod względem kryterium oceny z zapytania ofertowego.
Informacja o wybranym wykonawcy
Nierozstrzygnięte
Unieważniono postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.06.2019 DOPOSAŻENIE - ZAKUP 33 LAPTOPÓW
dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku - SPRZĘT IT I NARZĘDZIA (TIC) w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup 33 komputerów przenośnych - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym i oprogramowaniem antywirusowym do pracowni komputerowych oraz do sal przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Planowany termin realizacji zamówienia do 21.05.2019
Oferty należy złożyć do 09.05.2019
Nierozstrzygnięte - Postępowanie zostało unieważnione z powodu wady prawnej, którą obarczone było niniejsze zapytanie.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.05.2019 na organizację wycieczek w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Zapraszamy do złożenia oferty na zorganizowanie wycieczek szkolnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia maj – czerwiec 2019
Oferty należy złożyć do 04.04.2019
ZAŁĄCZNIKI:
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące organizacji trzech wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.03.2019 NA DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ - DOPOSAŻENIE 4 PRACOWNI: GEOGRAFICZNEJ, FIZYCZNEJ, CHEMICZNEJ, BIOLOGICZNEJ
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na zakup pomocy dydaktycznych -do realizacji zajęć i doposażenia 4 pracowni: geograficznej, fizycznej, chemicznej, biologicznej; dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku realizowanych w ramach projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
Termin realizacji zamówienia 28.02.2019
Oferty należy złożyć do 15.02.2019
ZAŁĄCZNIKI:
FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA
W dniu 13.02.2019 r. ZAŁĄCZNIKI ZOSTAŁY POPRAWIONE ZE WZGLĘDU NA BŁĘDNIE NADANY NR ZAPYTANIA (NR WEWNĘTRZNY) TREŚĆ ZAPYTANIA NIE ULEGŁA ZMIANIE.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku zawiadamia, iż zostało rozstrzygnięte zapytanie ofertowe dotyczące dostawy doposażenia pracowni szkolnych: geograficznej, fizycznej: chemicznej, biologicznej w pomoce dydaktyczne na potrzeby szkoły w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020
Zawiadomienie o wyborze oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE NR SP7.261.04.2019 na DOPOSAŻENIE Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku w pomoce dydaktyczne i NARZĘDZIA (IT) do pracy w ramach realizacji projektu „Moja przyszłość-rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku”
Szanowni Państwo
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na 3 komputery przenośne - laptopów z zainstalowanym systemem operacyjnym do pracowni przedmiotowych biologiczno-geograficznej; fizyczno-chemicznej; matematycznej dla Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnym w Ełku
Termin realizacji zamówienia do 02.04.2019
Oferty należy złożyć do 27.03.2019
ZAŁĄCZNIKI:
FORMULARZ ofertowy DOPOSAŻENIA